Teden dejavnosti v okviru projekta DigCompPP

V tednu od 7. do 11. aprila 2025 smo na naši šoli izvedli teden dejavnosti v okviru projekta DigCompPP, ki spodbuja razvoj digitalnih kompetenc in odgovorne uporabe tehnologije. V dejavnosti so bili vključeni vsi učenci šole, kar je ustvarilo veliko priložnosti za sodelovanje, učenje in raziskovanje sodobnih digitalnih tem skozi zanimive in raznolike vsebine.


Tehnologija prihodnosti

Teden smo začeli z obiskom podjetja Katapult, ki je učencem predstavilo napredne tehnološke rešitve: robotskega psa, humanoidno robotko Lili in napravo Brain-computer interface, ki omogoča upravljanje naprav z mislimi. Učenci so vse naprave lahko tudi sami preizkusili – kar jih je popolnoma navdušilo.

Odzivi učencev:
Shpresa: Všeč mi je bilo, da je robotski pes naredil srček.
Samanta: Zelo mi je bilo zanimivo, da je robotski pes hodil.
Andrej: Zanimivo mi je bilo, ker sem lahko robotskega psa vozil z joystickom.
Nik: Meni je bilo zelo super, ker smo se lahko igrali z robotskim psom.
Tai: Meni je bilo zelo všeč, ker smo spoznali robotko Lili, ker smo lahko z njo komunicirali in ji naročili, da je plesala.
Nik: Najbolj mi je bil zanimiv robotski pes, ki je naredil gib, ko smo mu pokazali različne znake. Videli smo kako so roboti napredovali.

Delavnice “Odklop” 

Starejši učenci so sodelovali v preventivnem programu Odklop, kjer so se učili o zdravi rabi zaslonov, kritični pismenosti in odgovornem vedenju na spletu. Delavnice so jih spodbudile k razmišljanju o lastni uporabi tehnologije in k boljšemu razumevanju digitalnega sveta.

Odzivi učencev:
Mubareka: Na delavnicah smo se naučili, da ne smemo biti predolgo na telefonu in igrati igrice.
Nik: Spoznali smo, da imajo določene aplikacije starostno omejitev, npr. Facebook.

Digitalne veščine pri pouku – vsak dan malo drugače

V tem tednu so učenci pri pouku pogosto uporabljali tablice in računalnike – za reševanje nalog, iskanje informacij in ustvarjanje digitalnih vsebin. Tehnologijo so uporabljali na aktiven in ustvarjalen način, kar jim je bilo zelo všeč.

👉 Odzivi učencev:
Mubareka: Meni je bilo všeč, ker smo si sposodili tablice, na katerih smo se učili matematiko.

Na obisku: šolska robotka KUBO in Photon

Učiteljica je obiskala večino oddelkov in učencem predstavila šolska robotka KUBO in Photon Edu. Učenci so se z njima igrali, ju programirali ter opazovali, kako se odzivata na njihove ukaze. Za mnoge je bila to nepozabna izkušnja.

👉 Odzivi učencev:
Neo: Všeč mi je bilo, da sem lahko s tablico poskusil voziti robota.
Liridona: Všeč mi je bilo, da sem na robotku lahko spreminjala barvo in hitrost.
Nejc: Zelo mi je bil všeč robotkov pozdrav.
Marko: Najbolj mi je bilo všeč, da je robotek spremenil barvo in da smo ga lahko vozili.
Andrej: Meni je bilo všeč, da smo robotka pobožali.
Anej: Najbolj mi je ostalo v spominu smešno oglašanje robota in kakšen zvok naredi, ko ga prižgemo in ugasnemo. Kubo robotek mi je bil tudi všeč, ker smo videli čipe in magnet in kako upošteva ukaze.
Mubareka: Zelo fajn je bilo, ker je učiteljica prišla v naš razred z robotkoma in smo zelo uživali.

 

Teden dejavnosti je bil izjemno uspešen – povezal je učence, jih navdušil za tehnologijo in jim ponudil vpogled v prihodnost digitalnega sveta. Verjamemo, da smo s tem tednom naredili pomemben korak k razvoju pametnih, odgovornih in digitalno pismenih posameznikov, ki znajo tehnologijo uporabljati varno, ustvarjalno in premišljeno.