Podaljšano bivanje je oblika vzgojno-izobraževalnega procesa, ki ga šola organizira po pouku. V podaljšano bivanje se vključujejo učenci vseh razredov prostovoljno, s prijavo njihovih staršev.
Delo v OPB je organizirano v treh skupinah. Učitelji v OPB so Jasna Veber Zazula, Eva Visenjak, Klementina Pulko, Zarja Žarn Štabuc, Silvester Vogrinec, Gorazd Fras, Dragica Emeršič, Patricija Finster, Darinka Rojko Pičerko, Andreja Zagoršek in Zdenka Kokol. Delo v oddelkih varstva učencev je organizirano v skladu s pravili, ki so jih določili v NIJZ. Podaljšano bivanje je oblika vzgojno-izobraževalnega procesa, ki ga šola organizira po pouku. V podaljšano bivanje se vključujejo učenci vseh razredov prostovoljno s prijavo njihovih staršev.
Učenke in učenci v času podaljšanega bivanja opravljajo domače naloge, sodelujejo pri kulturnih, športnih, umetniških in drugih dejavnostih. Strokovni delavci jim pomagajo pri vključevanju v oddelek in usmerjajo njihove dejavnosti glede na individualne interese ter zmožnosti.
Program podaljšanega bivanja sestavljajo:
- KO – KOSILO
- SU – SAMOSTOJNO UČENJE, PISANJE NALOG
- UPČ – USTVARJALNO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA
- SD – SPROSTITVENE DEJAVNOSTI
Razporeditev organizacije kosil v šolskem letu 2021/22
RAZRED NIS |
URA | ŠTEVILO UČENCEV | RAZREDNIK |
1. r., 2. r. |
13.15 |
9 |
Sara Brmež Vesna Horvat |
3. r., 4. r., 5. r.
|
13.15 |
10 |
Nada Pernek Vesna Horvat Milena Zupanič |
6. r., 9. r. |
12.30 |
12 |
Marija Arnuš Tomaž Valenko |
7. r., 8. r. |
12.45 |
19 |
Dragica Emeršič Simon Petek |
PPVI 1A, PPVI 1B, PPVI 2A |
kosilo v učilnici |
4 5 4 |
Andreja Zagoršek Zdenka Kokol Majda Ber |
PPVI 2B, PPVI 3A-4A |
11.45 |
12 |
Tanja Kaučevič Marjetka S. Kristovič |
PPVI 3B, PPVI 4B-5B, PPVI 6A |
12.20 |
14 |
Klementina Mikec Korpič Patricija Finster Tanja Ješovnik |
PPVI 5A-6A, PPVI 6B |
12. 40 |
15 |
Janja Trunk Tanja Ješovnik |
Vsaka od zgoraj navedenih aktivnosti ima svojo nalogo in poteka v skladu z dnevnim redom, ki je prilagojen zahtevam pouka, potrebam učencev in učenk ter potrebam njihovih staršev.
V oddelku podaljšanega bivanja se cilji prepletajo in nadgrajujejo z vzgojno-izobraževalnimi cilji pouka. Vsebine izhajajo iz vzgojno-izobraževalnih ciljev pouka ob upoštevanju interesov, potreb in želja učencev samih ter njihovih staršev.
Letošnja organizacija podaljšanega bivanja je nekoliko drugačna. Zaradi vseh ukrepov smo organizacijo uredili tako, da družimo v podaljšanem bivanju največ dve skupini otrok, ki se družita tudi v jutranjem varstvu in podaljšanem bivanju. To pomeni, da je v vsaki skupini v jutranjem varstvu (tako kot v podaljšanem bivanju) največ 14 otrok. Priporočila NIJZ upoštevamo tudi, ko se skupine družijo.