V sredo, 16. aprila 2025, sta se strokovna delavca naše šole udeležila 8. konference učiteljev/ -ic naravoslovnih predmetov – NAK 2025. Na konferenci sta v sklopu Odprte učilnice predstavila njun prispevek z naslovom Kubo dogodivščina.

V izvedenih aktivnostih sta povezala tehnično in digitalno znanje v inkluzivnem učnem okolju.

Aktivnosti so bile izvedene z učenci 5. in 9. razreda prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom (NIS). Učenci 5. razreda so pri računalniškem opismenjevanju uporabljali robotka KUBO, s katerim so raziskovali poti po koordinatni mreži. Preizkušali so ukaze, iskali napake in jih popravljali. Nato so v programu Word zapisali zgodbo o poti robotka. Tako so razvijali logično razmišljanje, prostorsko predstavo, digitalne spretnosti in ustvarjalno izražanje. Učenci 9. razreda pa so v programu Tinkercad oblikovali model robotka KUBO in ga nato natisnili s 3D tiskalnikom. Pri tem so se učili osnov digitalnega oblikovanja in razmišljali o trajnostni uporabi tehnologije.

Aktivnosti so spodbujale začetno programiranje brez računalnika, reševanje problemov, pisno izražanje, sodelovanje in samostojnost in razumevanje vpliva tehnologije na sodobni svet. Učenci so spoznali pozitivne učinke tehnološkega razvoja, kakor tudi nekatere slabosti. To jih je spodbudilo k razmišljanju o odgovorni rabi tehnologije in iskanju trajnostnih rešitev.

Simon Petek in Simona Pajnkiher