• Obisk knjižnice

V torek, 8. oktobra, smo z učenci prve triade obiskali Knjižnico Ivana Potrča Ptuj. Jesen nas je spremljala ob poti in med pravljico, ki jo je pripovedovala knjižničarka Sanja. Ugotovili […]

• Utrinki športnega dne

V torek, 1. oktobra, smo na Mestnem stadionu na Ptuju izvedli športni dan.  Učenci so se preizkusili v različnih atletskih disciplinah.

• I-dan

I-dan Učenci so imeli v ponedeljek, 30. 9. 2024, dan dejavnosti I-dan. V tem dnevu so spoznali različna digitalna orodja, naprave in programsko opremo ter obnovili in spoznali dodatna načela […]

• GO CAR GO

Vesela novica iz Strojne šole Šolskega centra Ptuj Ob koncu lanskega šolskega leta ja Strojna šola iz Šolskega centra Ptuj organizirala spletno glasovanje na njihovi Facebook strani za naj avtomobilček […]

• EVROPSKI TEDEN MOBILNOSTI

EVROPSKI TEDEN MOBILNOSTI Evropski teden mobilnosti je potekal od 16. do 22. septembra 2024, in sicer pod sloganom »Udoben javni prostor – za vse.« Od kod letošnji slogan? Kakovostno urejen […]

Obvestila

• ŠPORTNI DAN, TOREK, 1. 10. 2024

V torek, 1. 10. 2024, bo na šoli potekal športni dan

• DAN DEJAVNOSTI, PONEDELJEK, 30. 9. 2024

V ponedeljek, 30. 9. 2024, bo na šoli potekal dan dejavnosti za vse učence.

• Učenci PPVI: 1.a, 2.a, 2.b-3.b, 2.c in 3.a imajo športni dan (igre MATP).
    • Učenci NIS: 1.-9. razreda in učenci PPVI: 3.d, 3.c, 4.b, 4.a-5.a, 5.b-6.b in 6.a imajo dan dejavnosti (I-dan).

• VABILO NA 2. RODITELJSKI SESTANEK

• Mirno morje, 7. dan

Po zajtrku smo izpluli iz Milne na Braču proti zalivu. Tam smo se kopali in se vozili s čolnom. Skipper Zoran nam je zastavil težka vprašanja o jadranju. Ker smo pravilno odgovorili, smo vsi prejeli izkaznice za mlade mornarje. Po kosilu smo se odpravili nazaj v Kaštelo, kjer nas je čakala večerja. Za večerjo so bili čevapčiči in pomfri. Nastopil je čas za pakiranje in spanje.

Še naše zadnje misli….

Tomaž: “Najbolj mi je bilo všeč, ko smo sami hodili na sprehode in pa disko.”

Uroš: “Najbolj mi je bilo všeč, da smo v Splitu šli na pijačo.”

Učiteljica Silvija: “Najbolj mi je bilo všeč, da so bili fantje prijazni, ustrežljivi in vedno za akcijo.”

• Mirno morje, 6. dan

Včeraj je iz marine Kaštela izplulo hkrati 102 jadrnici. Malo je deževalo, zeblo pa nas ni. Spet nas je zibalo, ampak zdaj smo že utrjeni jadralci in nas to čisto nič ne moti! Prispeli smo na otok Brač, pojedli kosilo in šli nakupovat. Zvečer smo šli na pizzo. Bila je zelo dobra, vse smo pojedli. Učiteljica je kar malo začudena in vesela, ker tako pridno in veliko jemo. Po pozni večerji smo se stuširali, malo poklepetali in šli spat.

• Mirno morje, 5. dan

Po zajtrku smo najprej porisali našo zastavo. Šli smo na delavnice, kjer smo metali vrečke, lovili žogice, z vodnim curkom zadevali tarčo, metali vrv in se preizkusili v vožnji z invalidskim vozičkom. Naredili so nam tudi tatuje, ki so se žal zelo hitro izprali. Tisti bolj pogumni smo se šli peljat s hitrim čolnom, učiteljica in Max pa sta šla ta čas v trgovino. Nato smo šli z učiteljem na plažo, učiteljica pa je pekla jabolčni zavitek. Ko smo se najedli in uredili, smo šli na žurko. Nekateri smo plesali v prvi vrsti do zadnjega. Zabava je trajala zelo dolgo, zato tudi zamujamo z zapisom včerajšnjega dne! 🙂

• Mirno morje, 4. dan

Ko smo se zbudili, smo pojedli zajtrk ter malo očistili in pospravili jadrnico. Izpluli smo nazaj proti Kašteli. Namesto motorja smo uporabljali veter in pluli na jadra. Malo nas je zibalo, enim je bilo zabavno, drugim pa malo manj. Med plovbo nas je skipper Zoran naučil vezati vozel pašnjak. Preden smo pripluli v marino, so se vse slovenske jadrnice zbrale in se vrtele v isto smer. Po kosilu smo iskali prijateljske značke med vsemi udeleženci. Niko jih je našel največ, ostali pa jih bomo jutri iskali še naprej. Zvečer smo šli na hamburger na plaži, potem pa še na sprehod in sladoled. Bil je zelo lep in zanimiv dan! 🙂

• Mirno morje, 3. dan

Danes smo se zbudili v sončno, toplo jutro. Po zajtrku smo izpluli proti otoku Hvar. Pred tem smo se ustavili v zalivu Tiha in se kopali ter pojedli kosilo. Preizkusili smo se tudi v krmiljenju jadrnice. Nato smo odpluli v Starigrad na otoku Hvar. Vsaka jadrnica se je predstavila s svojo točko. Mi smo zapeli pesem V dolini tihi, Uroš pa nas je spremljal na klaviaturah. Krstil nas je tudi bog morja Neptun. Polil nas je z vodo! Jedli smo palačinke in se sprehodili po mestu.

• Mirno morje, 2. dan

Zbudili smo se v mrzlo in vetrovno jutro. Pojedli smo čokoladne kroglice. Uroš je skuhal kapučino. Pomili smo posodo, nato pa šli v trgovino po zelenjavo in kruh. Privoščili smo si še sladoled. Za kosilo smo pojedli golaž in polento. S kombijem smo se odpeljali v mesto Split. Malo smo se sprehajali in šli na pijačo. Nato smo vadili pesem za nastop. Mislimo, da nam gre kar dobro! 🙂